Klager

Det er selvfølgelig ærgerligt, hvis du har en klage over vores produkter og/eller services. Vi vil gerne hjælpe dig videre og tilbyde dig en ønsket løsning. Du kan sende en e-mail til: info@golfted.nl

Vi vil gennemgå klagen og forsøge at løse klagen til alles tilfredshed. Efter at have modtaget din klage, vil du modtage en bekræftelse fra os. Vi vil besvare din klage inden for 14 dage efter modtagelsen, hvis det kræver mere tid, informerer vi dig. Hvis du ikke sætter pris på dette, kan du altid kontakte formidlingsafdelingen i Webshop Keurmerk Fonden, som vi er tilknyttet. De vil derefter mægle https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

Fra den 15. februar 2016 er det også muligt for forbrugere i EU at registrere klager via Europa-Kommissionens ODR-platform. Denne ODR-platform kan findes på (http://ec.europa.eu/odr). Hvis klagen endnu ikke er under behandling et andet sted, kan du frit indgive klagen via EU-platformen.